Grupa INEA rozpoczęła kampanię reklamową na środkach komunikacji miejskiej. Dotychczas nie wykorzystywała tego kanału komunikacji marketingowej. Kampania będzie trwała do końca 2008 roku.
Dwa wagony jednego z tramwajów jeżdżących po Poznaniu w całości obrandowiono kreacją związaną z popularnymi cyfrowymi pakietami tematycznymi INEA: INEA Sport, INEA Bajki, INEA Relaks, INEA Film oraz INEA Muzyka, INEA AXN i INEA Świat,
– Uznaliśmy, że formy reklamy zewnętrznej, takie jak np. realizowana przez w ostatnich miesiącach reklama wielkopowierzchniowa z ofertą Cyfrowego Domu, dały dobrą podstawą do dalszych działań marketingowych. Mamy nadzieję, że stawiając na mobilny nośnik reklamowy, trafimy z ofertą Pakietów tematycznych INEA do naszych Abonentów i potencjalnych Klientów z różnych części Poznania w tym samym czasie – wyjaśnia Maciej Janas, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Grupy INEA.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Target Communication.