INEA stawia na mobilną reklamę

Grupa INEA rozpoczęła kampanię reklamową na środkach komunikacji miejskiej. Dotychczas nie wykorzystywała tego kanału komunikacji marketingowej. Kampania będzie trwała do końca 2008 roku.

Grupa INEA rozpoczęła kampanię reklamową na środkach komunikacji miejskiej. Dotychczas nie wykorzystywała tego kanału komunikacji marketingowej. Kampania będzie trwała do końca 2008 roku.

Dwa wagony jednego z tramwajów jeżdżących po Poznaniu w całości obrandowiono kreacją związaną z popularnymi cyfrowymi pakietami tematycznymi INEA: INEA Sport, INEA Bajki, INEA Relaks, INEA Film oraz INEA Muzyka, INEA AXN i INEA Świat,

– Uznaliśmy, że formy reklamy zewnętrznej, takie jak np. realizowana przez w ostatnich miesiącach reklama wielkopowierzchniowa z ofertą Cyfrowego Domu, dały dobrą podstawą do dalszych działań marketingowych. Mamy nadzieję, że stawiając na mobilny nośnik reklamowy, trafimy z ofertą Pakietów tematycznych INEA do naszych Abonentów i potencjalnych Klientów z różnych części Poznania w tym samym czasie – wyjaśnia Maciej Janas, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Grupy INEA.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Target Communication.