Konkursy dla Abonentów, informacje o wprowadzonych udogodnieniach i najnowszych usługach to tylko część niespodzianek, jakie przygotowała Grupa INEA dla swoich Klientów w najnowszym, bezpłatnym wydawnictwie „INEA Kurier”.
Wakacyjny numer „INEA Kurier” jest drugim wydaniem magazynu dedykowanego Abonentom INEA. Kolorowa, 12-stronicowa publikacja ukazała się w nakładzie 130 tys. egzemplarzy. Poprzedni, debiutancki numer pisma trafił do Abonentów INEA w okresie świątecznym, w grudniu 2007 roku.
W najnowszym numerze, obok wiadomości z Grupy i planów na najbliższe miesiące, Klienci INEA mogą uzyskać informacje m.in. o zarządzaniu posiadanymi usługami przez Internet („Kanały dostępu INEA”) i zasadach sprzedaży bezpośredniej wdrażanych w Grupie.
W magazynie nie zabrakło także felietonów na tematy wprost z branży telekomunikacyjnej, takich jak początki telefonii na świecie i historii popularności telewizji dla najmłodszych.
W przygotowaniu magazynu wzięli udział specjaliści pracujący na co dzień w Grupie INEA. Opracowanie graficzne powierzono agencji reklamowej Target Communication.