Wzrasta popularność eBOA wśród Abonentów INEA

Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta INEA (eBOA) odnotowało w styczniu rekordową liczbę logowań – blisko 22 tysiące unikalnych odwiedzin użytkowników.

Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta INEA (eBOA) odnotowało w styczniu rekordową liczbę logowań – blisko 22 tysiące unikalnych odwiedzin użytkowników. Abonenci eBOA zyskali także możliwość korzystania z kolejnych funkcjonalności – zamawiania przez eboa.inea.pl pakietów Premium, cyfrowych pakietów telewizyjnych HD – Canal+ HD, Filmbox HD i pojedynczych programów HD – Polsat Sport HD, TVP HD i MTVNHD.

INEA, największy regionalny operator multimedialny w Wielkopolsce, uruchomił swoje elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta w drugiej połowie 2007 roku. Obecnie liczba użytkowników eBOA to ponad 40 proc. Abonentów INEA, tj. 52 tys. gospodarstw domowych. W 2008 roku miesięcznie średnia liczba unikalnych logowań do serwisu wynosiła 8 tys. W pierwszym miesiącu nowego roku INEA zanotowała blisko trzy razy więcej odwiedzin w eBOA niż dotychczas.

– Użytkownicy naszego serwisu korzystają z szeregu funkcjonalności. Z danych wynika, że największą popularnością cieszy się sprawdzanie salda, pobieranie e-faktur i przeglądanie bilingów telefonicznych. Abonenci chętnie zamawiają przez serwis internetowy telewizyjne pakiety tematyczne. Jest to bardzo wygodna forma zlecenia, a jego realizacja jest natychmiastowa. Ze względu na dużą popularność tej opcji w ostatnim czasie dodaliśmy możliwość zamawiania przez eBOA pakietów premium (Canal+, HBO, Cinemax) oraz programów HD (dla posiadaczy dekoderów HD) – mówi Violetta Józefczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, INEA sp. z o.o.

INEA planuje wdrożyć w serwisie kolejne funkcjonalności – możliwość sprawdzania należności i dokonanych wpłat, zamawianie usług dodatkowych np. w usłudze telefonicznej, prezentowanie harmonogramów płatności oraz specjalne korzyści dla użytkowników kart lojalnościowych Abonenta INEA. W tym roku operator zamierza również uruchomić system AST, czyli automatyczną informację telefoniczną o usługach dla swoich Abonentów.

eBOA jest dostępne dla posiadaczy Karty Abonenta INEA. Można odebrać ją bezpłatnie w dowolnym Biurze Obsługi Abonenta INEA. Zapraszamy!

Serwis internetowy eBOA umożliwia zdalne zarządzanie swoimi usługami, w tym m.in:

1. w ramach usługi telewizyjnej:

  • uzyskanie informacji na temat posiadanego pakietu telewizyjnego oraz pakietów tematycznych,
  • możliwość zamówienia usług dodatkowych takich jak np. paczki tematyczne, pakiety Premium i pakiety HD.

2. w ramach usługi internetowej:

  • uzyskanie informacji na temat posiadanego pakietu internetowego,
  • zwiększenie prędkości łącza,
  • obsługę terminali dodatkowych,
  • filtry antyspamowe,
  • dostęp do serwera FTP,
  • statystyki łącz,
  • zmiana hasła do konta pocztowego.

3. w ramach usługi telefonicznej:

  • biling telefoniczny on-line,
  • kalkulator połączeń telefonicznych.

4. zakładka płatności:

  • dostęp do e-faktur (od stycznia 2008),
  • możliwość zamówienia harmonogramu opłat,
  • saldo Abonenta (informacja o saldzie rachunku).

5. zakładka eBOA:

  • dziennik zdarzeń w eBOA,
  • hasła dostępu – możliwość zmiany hasła do eBOA,
  • napisz do nas – kontakt z Konsultantem,
  • reklamacje – elektroniczny formularz reklamacyjny,
  • aktualności – informacje o nowościach w eBOA,
  • moje dane kontaktowe – możliwość weryfikacji adresu mailowego i numerów telefonicznych,
  • konfiguracja konta eBOA- wybór dostępnych powiadomień.

 

Zaloguj się na eboa.inea.pl.