Call Center INEA obsłużyło dziś 200-tysięcznego w tym roku Klienta infolinii. Codziennie dzwoni na nią ponad 1000 osób. Konsultanci Call Center czekają na telefony Klientów przez siedem dni w tygodniu.
Za pośrednictwem infolinii, bez konieczności odwiedzania Biur Obsługi Abonenta, można poznać ofertę INEA i aktualne promocje, a także sprawdzić dostępność naszych usług w okolicach Państwa zamieszkania. Coraz chętniej Klienci zamawiają tą drogą również usługi INEA – w ubiegłym roku ich sprzedaż wzrosła za pośrednictwem Call Center aż pięciokrotnie.
– Cieszymy się, że nasza infolinia cieszy się coraz większym zainteresowaniem i zaufaniem. Dziękujemy – mówi Bartłomiej Mikołajczak, Kierownik Call Center INEA.
Telefon na infolinię to też sprawny sposób na sprawdzanie rozliczeń – faktur, rachunków i płatności. W rozmowie z Konsultantami INEA Klienci dodatkowo zyskują fachową pomoc techniczną oraz mają możliwość zamówienia wizyty przedstawiciela handlowego.
Autoryzowany kontakt w systemie zdalnej obsługi umożliwia każdemu Karta Abonenta INEA, która zawiera unikatowy numer Abonenta oraz zestaw haseł. Jeśli nie macie Państwo jeszcze Karty Abonenta, zapraszamy do kontaktu z naszymi Konsultantami. Czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00. W weekendy i święta są do Państwa dyspozycji w godzinach od 9.00 do 17.00.