Odświeżenie wizerunku INEA

INEA, największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, odświeża swój wizerunek wprowadzając nowy logotyp oraz kolor korporacyjny.

INEA, największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, odświeża swój wizerunek wprowadzając nowy logotyp oraz kolor korporacyjny. Dotychczasowy znak kabla i kulki w logotypie operatora zastąpił symbol obrazujący bliskość, wzajemność i globalność, a używane trzy kolory przemieniły się w jeden – turkusowy. Nowe logo towarzyszy kampanii o przyspieszeniu Internetu pod hasłem „Życie nabiera tempa”, której launch będzie miał miejsce 20 września br.

INEA odświeża swój wizerunek ze względu na dynamiczny rozwój oferowanych usług, również spoza technologii kablowej. Ponadto spółka pracuje nad wzmocnieniem marki, w czym między innymi ma jej pomóc dostosowanie się do trendów rynkowych – wykorzystanie przyjaznej grafiki i interesującej kolorystyki. Turkusowy oznacza dynamikę, energię, wszechstronność i zdolność do kreacji. Jest także kontynuacją koloru znaku kabla
w poprzednim logotypie.

Dotychczasowe logo INEA

Nowe logo INEA po 20 września br.

INEA zapowiada, że wdrażanie nowego znaku graficznego będzie miało charakter ewolucyjny i zostanie zakończone do początku II kwartału 2011 roku.