DZIAŁ CUSTOMER CARE

Bez nudy i rutyny. Podejmujesz nowe wyzwania!

W pigułce
To do nas w pierwszej kolejności dzwonią klienci ze swoimi pytaniami, problemami i wątpliwościami, szczególnie jeśli borykają się z trudnościami technicznymi. Wszystkie sprawy staramy się rozwiązywać za jednym kontaktem – to złota zasada naszej infolinii.

Jacy jesteśmy
Zawsze otwarci na pomoc innym, pełni zrozumienia i pomysłów, jak ułatwiać życie naszym klientom. Lubimy wyzwania, nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde pytanie. Jak to robimy? Dużo rozmawiamy i dyskutujemy. Uważnie słuchamy, zadajemy mnóstwo pytań, a wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć na czym zależy klientom.

Nasz dzień pracy
Każdego dnia odpowiadamy na przeróżne zapytania naszych klientów i rozwiązujemy ich sprawy – czasami rozmowa telefoniczna zajmuje nam kilka minut, czasami musimy poświęcić więcej uwagi i zdarza się nam rozmawiać o wiele dłużej. Robimy jednak wszystko, aby załatwić sprawę klienta przy jednym kontakcie. Słuchawki, dobre nastawienie i miły głos to nasze podstawowe narzędzia pracy. Dbamy też o to, aby wspierać się nawzajem w zespole w zakresie obsługi klienta i dzielić swoją wiedzą z nowymi osobami.

Dzięki nam
To dzięki nam klienci INEA mają zagwarantowaną szybką i sprawną pomoc w każdej sprawie. Potrafimy znaleźć odpowiedzi na najbardziej skomplikowane pytania i rozwiązać rzeczy niemożliwe.

Ścieżka kariery 
Pracę można zacząć od stanowiska młodszego konsultanta. Ścieżka kariery jest bardzo przejrzysta – od samego początku wiesz, jakie musisz spełnić kryteria, aby awansować na wyższe stanowisko. Dzięki swojej pracy i zaangażowaniu w ciągu 10 miesięcy możesz dojść do najwyższego stanowiska w tym dziale, jakim jest Expert Customer Care.