W pigułce
Jesteśmy zespołem sprzedawców telefonicznych. Kontaktujemy się z naszymi klientami proponując im nowe rozwiązania i informując o możliwościach, dzięki którym będą mieli szerszy dostęp do rozrywki i internetu.
Jacy jesteśmy
Pełni pomysłów, jak zachęcić klientów do zakupu nowego, bogatszego pakietu i doskonale znający każdy aspekt naszej oferty. Kreatywni, bo nasi klienci uwielbiają nieszablonowe podejście i wyjątkowe traktowanie każdego z nich. Jako zespół zdecydowanie jesteśmy ze sobą zżyci. Lubimy się nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. INEA bardzo często daje nam okazję to integracji z zespołem, dodatkowo zawsze dbamy o to, żeby dobrze powitać nowozatrudnione osoby. Tutaj jesteśmy jedną drużyna i gramy do tej samej bramki, więc musimy trzymać się razem!
Nasz dzień pracy
Klienci są bardzo różni, więc każdego dnia na nowo szukamy odpowiedzi na pytanie: „Co mogę zrobić, aby klient mógł skorzystać z nowej, jeszcze lepszej oferty. Oprócz wykonywania połączeń, na bieżąco weryfikujemy internetowe zgłoszenia od przyszłych i obecnych klientów z prośbą o kontakt. Obsługujemy zapytania i staramy się odpowiedzieć na zgłaszane potrzeby w możliwie najkrótszym czasie.
Dzięki nam
Dostarczamy klientom emocje, rozrywkę i pozwalamy przyjemnie spędzać czas. Dzięki naszym działaniom skracamy czas obsługi sprzedażowej do minimum. Klienci, którzy kontaktują się z nami za pośrednictwem formularza ze strony internetowej, chcą zamówić dla siebie usługi w najkorzystniejszym wariancie. Jesteśmy doświadczonymi pracownikami i dzięki temu INEA ma kilkuosobowy zespół, który sprawnie obsługuje bardzo dużą grupę różnorodnych klientów.
Ścieżka kariery
Wewnątrz działu mamy trzy stopnie gradacji. Pracę rozpoczyna się jako Junior Sales Specialist. Wraz z wydłużającym się stażem pracy, coraz większym doświadczeniem i lepszymi wynikami, awansujemy na stanowisko Sales Specialist, a później Sales Expert. W INEA prowadzone są również rekrutacje wewnątrz działów, więc z odpowiednimi kompetencjami można awansować nawet do kadry kierowniczej.