Jaki telefon wybrać do pracy?
Inwestowanie w nowoczesny sprzęt powinno być praktykowane przez każdego przedsiębiorcę, który nie chce pozostać w tyle za swoją konkurencją. Jest to zasada, która tyczy się wielu urządzeń, a jednym z nich jest smartfon do pracy. Jest to szczególnie istotne w przypadku właścicieli firm, których pracownicy wykonują czynności służbowe zdalnie w swoich domach lub często podróżują służbowo. Warto, aby tego typu urządzenia były komfortowe, a zarazem bezpieczne w użytkowaniu. Pierwsza istotna kwestia to wielkość ekranu, która powinna pozwalać na swobodne wykonywanie takich czynności jak korzystanie z poczty elektronicznej, w tym swobodne odczytywanie dłuższych wiadomości. Ponadto istotna jest również jakość wyświetlacza zapewniająca jak najwierniejsze odwzorowanie kolorów, co ma duże znaczenie w pracy z plikami graficznymi lub wideo. Dodatkowo, optymalną opcją jest ekran wyposażony w filtry, które nie będą męczyły wzroku użytkownika.
Pozostałe cechy dobrego smartfona do pracy
Wybierając telefon służbowy dla pracownika, należy zwrócić uwagę na znacznie więcej kwestii niż sama jakość i wielkość ekranu urządzenia. Nie można np. zapominać o żywotności baterii. Praca zdalna nie oznacza ciągłego przebywania pracowników w domu. Niekiedy są oni zmuszeni do wykonywania różnego rodzaju obowiązków w terenie, na przykład spotkania z klientami. Dlatego, bateria telefonu powinna być na tyle wytrzymała, aby umożliwiać korzystanie z urządzenia przez cały dzień bez konieczności jego ładowania. Kolejna kwestia to pamięć RAM, która powinna zapewniać odpowiednią szybkość działania aplikacji. Aktualnie, absolutne minimum to modele telefonów z 8 GB pamięci RAM. Niższa wartość tego parametru uniemożliwi wykonywanie efektywnie pracy przy użyciu smartfona. Ważna jest też pamięć masowa takiego urządzenia. Warto stawiać na modele wyposażone w co najmniej 64 Gb pamięci. Przy założeniu, że pracownicy korzystają również z chmury i nie mają zainstalowanych zbyt wielu aplikacji, jest to rozsądne rozwiązanie. Nie bez znaczenia jest też łatwość obsługi sprzętu. Użytkownik nie powinien się zastanawiać jak je skonfigurować, lecz być w stanie wykonywać zlecone czynności zaraz po otrzymaniu urządzenia.
INEA - wygodna telefonia komórkowa dla firm
Jak widać, wybierając telefony dla pracownika, należy kierować się ich jakością. INEA to dostawca usług telekomunikacyjnych, który umożliwia wzięcie telefonów w dzierżawę. Telefonia mobilna od INEA oznacza możliwość korzystania ze smartfonów najwyższej jakości. Ponadto, taka opcja wiąże się z nielimitowanymi rozmowami i wiadomościami tekstowymi oraz wysokimi pakietami danych internetowych. Co ważne, INEA daje możliwość dopasowania oferty każdego abonamentu telefonii komórkowej dla firm do indywidualnych preferencji przedsiębiorców.
Dobry telefon do pracy zdalnej sprawia, że ta odbywa się w znacznie bardziej komfortowych warunków. Aby była ona efektywna, urządzenie do pracy musi być wyposażone w duży ekran. Telefon powinien mieć trwałą baterią, która nie wymaga ładowania przez cały dzień. Ponadto, podczas wyboru telefonu należy zwrócić uwagę na takie parametry jak pamięć masowa urządzenia oraz odpowiadającą za szybkość jego działania pamięć RAM.