Biznes wymaga dobrego połączenia
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.
Telefonia mobilna stale się rozwija – co kilka lat opracowywane są nowe standardy łączności, które oferują użytkownikom jeszcze większą prędkość i bardziej komfortowe warunki korzystania z telefonów. Obecnie operatorzy komórkowi w Polsce i innych krajach wprowadzają do swoich ofert technologię 5G. Aby z niej skorzystać, potrzebny będzie smartfon z 5G. Czym charakteryzuje się telefonia nowej generacji i jakie urządzenia ją obsługują?
Telefonia
25-07-2022
Sieć 5G - co to jest? Technologia 5G ze stabilnością i zasięgiem sieci. Sprawdź na blogu INEA Biznes, jakie telefony dla firm ją obsługują.
Telefonia dla firm wymaga nie tylko profesjonalnych rozwiązań technologicznych, lecz także odpowiedniego podejścia do rozmówcy. Jak skutecznie wykorzystać telefon służbowy, by zapewnić najwyższy standard kontaktu z klientami czy partnerami biznesowymi? To szczególnie istotne dla pracowników infolinii i osób działających „w terenie”. Jak zadbać, by telefonia dla firm przyniosła oczekiwane korzyści?
Telefonia
04-07-2022
Jak podnieść skuteczność służbowych rozmów? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak wygląda telefoniczny savoir-vivre.
Odpowiednia ochrona danych ma znaczenie w każdym aspekcie działania firmy – także wtedy, gdy chodzi o smartfony wykorzystywane przez pracowników. Co warto wiedzieć na ten temat? Jakie rozwiązania sprawiają, że telefonia dla firm może działać w bezpieczny sposób?
Telefonia
07-06-2022
Jak dbać o bezpieczeństwo i poufność danych w firmowym urządzeniu przenośnym? Sprawdź na blogu INEA Biznes, dlaczego jest to tak ważne.
Jednym ze sposobów zwiększenia skuteczności sprzedaży w firmie jest zainwestowanie w system call center. To jedno z podstawowych narzędzi pracy z klientami. Należy jednak dobrze zastanowić się, jak wygląda profesjonalne call center, jakimi cechami powinno się charakteryzować oraz w jakie narzędzia być wyposażone.
Telefonia
11-03-2022
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.
Telefonia dla firm wymaga nie tylko profesjonalnych rozwiązań technologicznych, lecz także odpowiedniego podejścia do rozmówcy. Jak skutecznie wykorzystać telefon służbowy, by zapewnić najwyższy standard kontaktu z klientami czy partnerami biznesowymi? To szczególnie istotne dla pracowników infolinii i osób działających „w terenie”. Jak zadbać, by telefonia dla firm przyniosła oczekiwane korzyści?
Telefonia
04-07-2022
Jak podnieść skuteczność służbowych rozmów? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak wygląda telefoniczny savoir-vivre.
Telefonia mobilna stale się rozwija – co kilka lat opracowywane są nowe standardy łączności, które oferują użytkownikom jeszcze większą prędkość i bardziej komfortowe warunki korzystania z telefonów. Obecnie operatorzy komórkowi w Polsce i innych krajach wprowadzają do swoich ofert technologię 5G. Aby z niej skorzystać, potrzebny będzie smartfon z 5G. Czym charakteryzuje się telefonia nowej generacji i jakie urządzenia ją obsługują?
Telefonia
25-07-2022
Sieć 5G - co to jest? Technologia 5G ze stabilnością i zasięgiem sieci. Sprawdź na blogu INEA Biznes, jakie telefony dla firm ją obsługują.
Odpowiednia ochrona danych ma znaczenie w każdym aspekcie działania firmy – także wtedy, gdy chodzi o smartfony wykorzystywane przez pracowników. Co warto wiedzieć na ten temat? Jakie rozwiązania sprawiają, że telefonia dla firm może działać w bezpieczny sposób?
Telefonia
07-06-2022
Jak dbać o bezpieczeństwo i poufność danych w firmowym urządzeniu przenośnym? Sprawdź na blogu INEA Biznes, dlaczego jest to tak ważne.
Jednym ze sposobów zwiększenia skuteczności sprzedaży w firmie jest zainwestowanie w system call center. To jedno z podstawowych narzędzi pracy z klientami. Należy jednak dobrze zastanowić się, jak wygląda profesjonalne call center, jakimi cechami powinno się charakteryzować oraz w jakie narzędzia być wyposażone.
Telefonia
11-03-2022
  • 1
  • 2