Biznes wymaga dobrego połączenia
Aby telefon komórkowy dla pracownika mógł sprawnie wspierać działania firmy, należy zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo. To kluczowa kwestia nie tylko wtedy, gdy chodzi o przechowywanie i przesyłanie danych za pomocą komputera, ale również telefonu – w obu przypadkach niezbędne jest połączenie z Internetem. Z tego względu niezbędne będzie zapewnienie odpowiedniej ochrony poufnych danych firmowych. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na zabezpieczenie telefonu służbowego.
Telefonia
07-11-2022
5 metod na bezpieczny telefon firmowy. Czytaj na blogu INEA Biznes, jak zapewnić bezpieczeństwo dla firmowej telefonii.
Odpowiednie doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, może być czynnikiem, który wyróżnia firmę na tle konkurencji. W wielu przypadkach pozytywne wrażenia podczas rozmowy z Call Center mogą prowadzić do większego zainteresowania ofertą, co z kolei przekłada się na wyższe zyski dla przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście do tej kwestii to skuteczny sposób na wzrost współczynnika konwersji, a także renomy firmy w oczach klientów. Spore znaczenie na tym polu odgrywa właściwy dobór takich usług jak telefonia dla firm.
Telefonia
17-10-2022
Jak poprawić Customer Experience? Czytaj na blogu INEA Biznes, jak sprawdzą się rozwiązania Call Center dla przedsiębiorstw.
Nawet najlepszy telefon dla firmy po pewnym czasie użytkowania może stać się znacznie wolniejszy. W tym momencie warto zastanowić się nad sposobami na przyspieszenie jego działania. Czym właściwie jest optymalizacja telefonu i jak podejść do tego tematu, by osiągnąć zadowalające efekty?
Telefonia
19-09-2022
Jak przyspieszyć działanie telefonu firmowego? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak przeprowadzić pełną optymalizację telefonu.
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.
Telefonia mobilna stale się rozwija – co kilka lat opracowywane są nowe standardy łączności, które oferują użytkownikom jeszcze większą prędkość i bardziej komfortowe warunki korzystania z telefonów. Obecnie operatorzy komórkowi w Polsce i innych krajach wprowadzają do swoich ofert technologię 5G. Aby z niej skorzystać, potrzebny będzie smartfon z 5G. Czym charakteryzuje się telefonia nowej generacji i jakie urządzenia ją obsługują?
Telefonia
25-07-2022
Sieć 5G - co to jest? Technologia 5G ze stabilnością i zasięgiem sieci. Sprawdź na blogu INEA Biznes, jakie telefony dla firm ją obsługują.
Telefonia dla firm wymaga nie tylko profesjonalnych rozwiązań technologicznych, lecz także odpowiedniego podejścia do rozmówcy. Jak skutecznie wykorzystać telefon służbowy, by zapewnić najwyższy standard kontaktu z klientami czy partnerami biznesowymi? To szczególnie istotne dla pracowników infolinii i osób działających „w terenie”. Jak zadbać, by telefonia dla firm przyniosła oczekiwane korzyści?
Telefonia
04-07-2022
Jak podnieść skuteczność służbowych rozmów? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak wygląda telefoniczny savoir-vivre.
Aby telefon komórkowy dla pracownika mógł sprawnie wspierać działania firmy, należy zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo. To kluczowa kwestia nie tylko wtedy, gdy chodzi o przechowywanie i przesyłanie danych za pomocą komputera, ale również telefonu – w obu przypadkach niezbędne jest połączenie z Internetem. Z tego względu niezbędne będzie zapewnienie odpowiedniej ochrony poufnych danych firmowych. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na zabezpieczenie telefonu służbowego.
Telefonia
07-11-2022
5 metod na bezpieczny telefon firmowy. Czytaj na blogu INEA Biznes, jak zapewnić bezpieczeństwo dla firmowej telefonii.
Nawet najlepszy telefon dla firmy po pewnym czasie użytkowania może stać się znacznie wolniejszy. W tym momencie warto zastanowić się nad sposobami na przyspieszenie jego działania. Czym właściwie jest optymalizacja telefonu i jak podejść do tego tematu, by osiągnąć zadowalające efekty?
Telefonia
19-09-2022
Jak przyspieszyć działanie telefonu firmowego? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak przeprowadzić pełną optymalizację telefonu.
Telefonia mobilna stale się rozwija – co kilka lat opracowywane są nowe standardy łączności, które oferują użytkownikom jeszcze większą prędkość i bardziej komfortowe warunki korzystania z telefonów. Obecnie operatorzy komórkowi w Polsce i innych krajach wprowadzają do swoich ofert technologię 5G. Aby z niej skorzystać, potrzebny będzie smartfon z 5G. Czym charakteryzuje się telefonia nowej generacji i jakie urządzenia ją obsługują?
Telefonia
25-07-2022
Sieć 5G - co to jest? Technologia 5G ze stabilnością i zasięgiem sieci. Sprawdź na blogu INEA Biznes, jakie telefony dla firm ją obsługują.
Odpowiednie doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, może być czynnikiem, który wyróżnia firmę na tle konkurencji. W wielu przypadkach pozytywne wrażenia podczas rozmowy z Call Center mogą prowadzić do większego zainteresowania ofertą, co z kolei przekłada się na wyższe zyski dla przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście do tej kwestii to skuteczny sposób na wzrost współczynnika konwersji, a także renomy firmy w oczach klientów. Spore znaczenie na tym polu odgrywa właściwy dobór takich usług jak telefonia dla firm.
Telefonia
17-10-2022
Jak poprawić Customer Experience? Czytaj na blogu INEA Biznes, jak sprawdzą się rozwiązania Call Center dla przedsiębiorstw.
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.
Telefonia dla firm wymaga nie tylko profesjonalnych rozwiązań technologicznych, lecz także odpowiedniego podejścia do rozmówcy. Jak skutecznie wykorzystać telefon służbowy, by zapewnić najwyższy standard kontaktu z klientami czy partnerami biznesowymi? To szczególnie istotne dla pracowników infolinii i osób działających „w terenie”. Jak zadbać, by telefonia dla firm przyniosła oczekiwane korzyści?
Telefonia
04-07-2022
Jak podnieść skuteczność służbowych rozmów? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak wygląda telefoniczny savoir-vivre.