Biznes wymaga dobrego połączenia
Prowadzenie nowoczesnego biznesu wiąże się z koniecznością zakupu telefonów dla pracowników. Dlatego, przedsiębiorcy powinni zadbać o zakup funkcjonalnego sprzętu oraz o odpowiednią jakość sieci mobilnej. Podpowiadamy, jaka sieć komórkowa dla firm okaże się dobrym rozwiązaniem.
Telefonia
26-04-2023
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele złego - to nie ulega najmniejszym wątpliwościom. Z drugiej jednak strony trzeba pamiętać o pewnych pozytywnych skutkach, do których doprowadziły wydarzenia z ostatnich lat. Nie ma ich wprawdzie wiele, ale warto pamiętać o tym, że na popularności zyskała praca zdalna oraz komunikatory online. Te ostanie wykorzystuje się do organizacji spotkań towarzyskich jak również do połączeń konferencyjnych..
Telefonia
19-04-2023
Aby telefon komórkowy dla pracownika mógł sprawnie wspierać działania firmy, należy zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo. To kluczowa kwestia nie tylko wtedy, gdy chodzi o przechowywanie i przesyłanie danych za pomocą komputera, ale również telefonu – w obu przypadkach niezbędne jest połączenie z Internetem. Z tego względu niezbędne będzie zapewnienie odpowiedniej ochrony poufnych danych firmowych. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na zabezpieczenie telefonu służbowego.
Telefonia
07-11-2022
5 metod na bezpieczny telefon firmowy. Czytaj na blogu INEA Biznes, jak zapewnić bezpieczeństwo dla firmowej telefonii.
Odpowiednie doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, może być czynnikiem, który wyróżnia firmę na tle konkurencji. W wielu przypadkach pozytywne wrażenia podczas rozmowy z Call Center mogą prowadzić do większego zainteresowania ofertą, co z kolei przekłada się na wyższe zyski dla przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście do tej kwestii to skuteczny sposób na wzrost współczynnika konwersji, a także renomy firmy w oczach klientów. Spore znaczenie na tym polu odgrywa właściwy dobór takich usług jak telefonia dla firm.
Telefonia
17-10-2022
Jak poprawić Customer Experience? Czytaj na blogu INEA Biznes, jak sprawdzą się rozwiązania Call Center dla przedsiębiorstw.
Nawet najlepszy telefon dla firmy po pewnym czasie użytkowania może stać się znacznie wolniejszy. W tym momencie warto zastanowić się nad sposobami na przyspieszenie jego działania. Czym właściwie jest optymalizacja telefonu i jak podejść do tego tematu, by osiągnąć zadowalające efekty?
Telefonia
19-09-2022
Jak przyspieszyć działanie telefonu firmowego? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak przeprowadzić pełną optymalizację telefonu.
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.
Prowadzenie nowoczesnego biznesu wiąże się z koniecznością zakupu telefonów dla pracowników. Dlatego, przedsiębiorcy powinni zadbać o zakup funkcjonalnego sprzętu oraz o odpowiednią jakość sieci mobilnej. Podpowiadamy, jaka sieć komórkowa dla firm okaże się dobrym rozwiązaniem.
Telefonia
26-04-2023
Aby telefon komórkowy dla pracownika mógł sprawnie wspierać działania firmy, należy zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo. To kluczowa kwestia nie tylko wtedy, gdy chodzi o przechowywanie i przesyłanie danych za pomocą komputera, ale również telefonu – w obu przypadkach niezbędne jest połączenie z Internetem. Z tego względu niezbędne będzie zapewnienie odpowiedniej ochrony poufnych danych firmowych. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na zabezpieczenie telefonu służbowego.
Telefonia
07-11-2022
5 metod na bezpieczny telefon firmowy. Czytaj na blogu INEA Biznes, jak zapewnić bezpieczeństwo dla firmowej telefonii.
Nawet najlepszy telefon dla firmy po pewnym czasie użytkowania może stać się znacznie wolniejszy. W tym momencie warto zastanowić się nad sposobami na przyspieszenie jego działania. Czym właściwie jest optymalizacja telefonu i jak podejść do tego tematu, by osiągnąć zadowalające efekty?
Telefonia
19-09-2022
Jak przyspieszyć działanie telefonu firmowego? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak przeprowadzić pełną optymalizację telefonu.
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele złego - to nie ulega najmniejszym wątpliwościom. Z drugiej jednak strony trzeba pamiętać o pewnych pozytywnych skutkach, do których doprowadziły wydarzenia z ostatnich lat. Nie ma ich wprawdzie wiele, ale warto pamiętać o tym, że na popularności zyskała praca zdalna oraz komunikatory online. Te ostanie wykorzystuje się do organizacji spotkań towarzyskich jak również do połączeń konferencyjnych..
Telefonia
19-04-2023
Odpowiednie doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, może być czynnikiem, który wyróżnia firmę na tle konkurencji. W wielu przypadkach pozytywne wrażenia podczas rozmowy z Call Center mogą prowadzić do większego zainteresowania ofertą, co z kolei przekłada się na wyższe zyski dla przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście do tej kwestii to skuteczny sposób na wzrost współczynnika konwersji, a także renomy firmy w oczach klientów. Spore znaczenie na tym polu odgrywa właściwy dobór takich usług jak telefonia dla firm.
Telefonia
17-10-2022
Jak poprawić Customer Experience? Czytaj na blogu INEA Biznes, jak sprawdzą się rozwiązania Call Center dla przedsiębiorstw.
Bezpieczny Internet wraz z odpowiednią ochroną dla innych metod komunikacji w ramach działań przedsiębiorstwa to podstawa. To istotna kwestia zarówno wtedy, gdy chodzi o telefon komórkowy dla pracownika, jak i telefon stacjonarny dla firm. Jednym z potencjalnych zagrożeń jest dialer, czyli specyficzny rodzaj wirusa, którego celem jest właśnie telefonia. Co warto wiedzieć na ten temat?
Telefonia
19-08-2022
Dialer w telefonie służbowym. Co to jest i jak z nim walczyć? Sprawdź na blogu INEA Biznes, jak chronić telefon komórkowy pracownika.