Call Center INEA w 2009

Już 300 tys. Klientów obsłużyło Call Center INEA w 2009 roku. Oznacza to wzrost liczby przeprowadzonych rozmów telefonicznych aż o 20 proc. w stosunku do 2008 roku.

Już 300 tys. Klientów obsłużyło Call Center INEA w 2009 roku. Oznacza to wzrost liczby przeprowadzonych rozmów telefonicznych aż o 20 proc. w stosunku do 2008 roku. Codziennie z tej formy kontaktu z operatorem korzysta do 1500 osób. Coraz większą popularnością cieszy się także Live Chat i niedawno uruchomiona usługa Voice Link, dedykowana tym Klientom, którzy chcą zamówić usługi INEA.

Abonenci INEA dzwonią pod numery Infolinii 061 222 22 22, 063 222 22 22 i 068 4222 222, aby rozmawiać o swoich rozliczeniach (rachunkach, płatnościach), poznać aktualne promocje dostępne w ofercie i zamówić nowe usługi, a także omówić sprawy techniczne, np. konfiguracje połączeń internetowych. W rozmowie z Konsultantami INEA Klienci mają też możliwość zamówienia wizyty przedstawiciela handlowego.

– Dynamiczny rozwój obsługi Abonenta za pośrednictwem Infolinii INEA to efekt pracy całego naszego zespołu Call Center – powiedział Bartłomiej Mikołajczak, Zastępca Dyrektora Generalnego Ds. Contact Center INEA sp. z o.o.

W ostatnich miesiącach dla Klientów, którzy chcą skorzystać z oferty INEA operator uruchomił usługę Voice Link. Aby z niej skorzystać należy posiadać komputer wyposażony w słuchawki/głośniki i mikrofon oraz dostęp do internetu. To już drugi, po usłudze Live Chat, bezpłatny kanał komunikacji z Call Center z wykorzystaniem dostępu do internetu.

Konsultanci są do dyspozycji Abonentów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00. W weekendy i święta są do Państwa dyspozycji w godzinach od 9.00 do 17.00.