Czatuj z INEA

Grupa INEA udostępniła nową, bezpłatną formę kontaktu z Konsultantami obsługującymi Abonentów.

Grupa INEA udostępniła nową, bezpłatną formę kontaktu z Konsultantami obsługującymi Abonentów. Dzięki „Live Chat”, Klienci Grupy INEA mogą za darmo, bez konieczności korzystania z telefonu i z każdego miejsca na świecie zasięgnąć informacji na temat najnowszych promocji czy rozwiązać zaistniałe problemy.

Rozmowa z Konsultantami w sieci za pośrednictwem „Live Chat” to alternatywa dla telefonicznego połączenia z popularną Infolinią INEA.

– Nasi Klienci oczekują od nas nowych dróg komunikacji, a my pracujemy nad procesem polepszania jakości obsługi Klienta. Chcieliśmy, aby nasi Abonenci mieli wybór możliwości kontaktu z nami: rozmowę za pośrednictwem internetu czy tradycyjną – telefoniczną – wyjaśnia Bartłomiej Mikołajczak, Kierownik Działu Call Center i dodaje: Czat jest odpowiedzią na szybko rosnącą liczbę internautów wśród naszych Klientów.

Równocześnie za pośrednictwem czata może być obsługiwanych 15 osób. Aby skorzystać z „Live Chat”, nie trzeba mieć żadnego specjalnego oprogramowania. Należy jedynie wejść na stronę www.inea.pl, kliknąć na zakładkę "Obsługa Abonenta", a następnie – w okienko kontaktu „Live Chat”.

Z usługi dostępu do internetu korzysta za pośrednictwem INEA ponad 52,5 tys. Ich liczba stale rośnie.