INEA bierze udział w drugiej edycji Konsorcjum Marki Poznań, Celem projektu są wspólne działania marketingowe marek wywodzących się ze stolicy Wielkopolski oraz Miasta Poznań. W tegorocznej edycji bierze udział 39 marek związanych z Poznaniem, reprezentujących aż 11 różnych branż.
Konsorcjum Marki Poznań powstało jako element stworzonej w 2009 roku Strategii Promocji Miasta Poznania. Jest to jedyna w Polsce platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi. Należące do niego marki tworzą biznesową wizytówkę miasta, wykorzystując ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności.
W drugiej edycji projektu udział wezmą najważniejsze poznańskie marki. Decyzję o podjęciu z nimi współpracy podjęła specjalnie powołana w Rada Ekspertów – gremium niezależnych ekspertów z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy z markami były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic.
Obok INEA w II edycji projektu znalazły się firmy takie jak Volkswagen, który w Poznaniu posiada jedną z większych fabryk w Europie, Solaris, którego autobusy można zobaczyć na całym świecie czy też Lech Poznań – jeden z bardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich w Polsce. Marki reprezentują 11 różnych obszarów działalności. Najliczniej reprezentowane branże to: Internet/IT, handel, moda i uroda, motoryzacja oraz zdrowie. Najbardziej pożądanymi polami współpracy wskazanymi przez marki są: innowacyjność, handel, CSR oraz edukacja.
Konsorcjum Marki Poznań to nie tylko znak „Made in Poznań” ale również dwa inne, nowe projekty: „Inspired by Poznań” oraz „Poznań Pozitive”. Pierwszy z nich ma promować wydarzenia kulturalne, które odbywają się w Poznaniu. Projekt ma też pomóc w stworzeniu artystom przestrzeni do spotkań i działań artystycznych. Z kolei „Poznan Pozitive” skierowany jest do młodych, zdolnych oraz zaangażowanych społecznie poznaniaków.