W związku z wyłączeniem sygnału telewizyjnego INEA przez właściciela sieci, spółkę City-Net, z przykrością informujemy, iż INEA została pozbawiona możliwości świadczenia tej usługi dla Abonentów w Swarzędzu i Antoninku w Poznaniu.
Spółka City-Net, jako strona Umowy Abonenckiej, była odpowiedzialna za dostarczanie Abonentom sieci telewizji kablowej oraz części usług. Podobnie jak Abonenci zostaliśmy zaskoczeni jednostronnym odstąpieniem City-Net od wypełniania tych obowiązków. INEA jako główny dostawca usług za pomocą sieci City-Net podpisywała Umowy Abonenckie również w imieniu City-Net na podstawie stosownego upoważnienia. Tym bardziej działanie City-Net jest dla nas niezrozumiałe.
W świetle umowy łączącej INEA i City-Net uważamy odłączenie naszych Klientów za bezprawne i naruszające interesy Abonentów. Co więcej, INEA nie została poinformowana o takich zamiarach przez City-Net. Jest nam niezmiernie przykro, iż doszło do takiej sytuacji. Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, aby kwestie sporne pomiędzy dwoma spółkami zostały jak najszybciej rozwiązane i nie były odczuwalne przez Abonentów. Cały czas deklarujemy chęć porozumienia z City-Net, tak aby zabezpieczyć interesy Abonentów.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu z Infolinią INEA 61 222 22 22 lub odwiedzenia Biura Obsługi Abonenta przy ul. Działyńskiego 1H w Swarzędzu (otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00) oraz kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi. Przypominamy także, iż posługują się oni identyfikatorami z logotypem firmy, a ich tożsamość można potwierdzić na naszej infolinii. Przedstawiciele nie są upoważnieni do pobierania żadnych opłat.
W związku z brakiem możliwości technicznych świadczenia usługi telewizyjnej INEA umowy zawarte w tym zakresie przez Abonentów, których dotyczy problem, ulegają zawieszeniu na okres trzech miesięcy. Jeśli po tym czasie INEA nie odzyska technicznej możliwości świadczenia usługi, umowy wygasną. W czasie braku dostępu do sygnału telewizyjnego opłaty za tę usługę nie będą naliczane. Zaistniała sytuacja nie dotyczy dostępu Internetu i telefonii – są one świadczone bez zmian.
Mimo iż INEA nie ma wpływu na zaistniałą sytuację, przepraszamy za wszelkie niedogodności.