System kolejkowy w BOA Polna

Ruszył system kolejkowy na Polnej! Rozwiązanie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Abonentów i ma pomóc w uporządkowaniu kolejki, usprawnieniu przepływu Klientów w biurze, a także w zbieraniu informacji zwrotnej na temat m.in. czasu i tematów obsługi.

Ruszył system kolejkowy na Polnej! Rozwiązanie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Abonentów i ma pomóc w uporządkowaniu kolejki, usprawnieniu przepływu Klientów w biurze, a także w zbieraniu informacji zwrotnej na temat m.in. czasu i tematów obsługi.

Po przybyciu do biura na Polnej w Poznaniu Klient wskazuje temat odwiedzin, mając do wyboru cztery możliwości: „zakup usług”, „wnioski”, „sprzęt – wymiany, zwroty” bądź „zmiany w umowie, informacja”. Po wybraniu tematu odwiedzin pobiera z konsoli bilet, na którym znajduje się unikalny, przydzielony Klientowi numer. Proces obsługi w całym biurze jest widoczny na dedykowanym ekranie, dzięki czemu Klienci mogą spokojnie, w dogodnym dla siebie miejscu, oczekiwać na swoją kolej, czyli wywołanie danego numeru. Kiedy następuje ten moment, odzywa się gong, informacja pojawia się na głównej tablicy oraz nad danym punktem obsługi.  Po takiej zapowiedzi Klient udaje się do wskazanego stanowiska. W tej chwili każdy ze specjalistów obsługuje wszystkie kategorie wybrane przez Klientów. W przyszłości nie jest wykluczona specjalizacja stanowisk. Pierwsi Klienci przywitali system bardzo pozytywnie.