Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta INEA (eBOA) odnotowało w styczniu rekordową liczbę logowań – blisko 22 tysiące unikalnych odwiedzin użytkowników. Abonenci eBOA zyskali także możliwość korzystania z kolejnych funkcjonalności – zamawiania przez eboa.inea.pl pakietów Premium, cyfrowych pakietów telewizyjnych HD – Canal+ HD, Filmbox HD i pojedynczych programów HD – Polsat Sport HD, TVP HD i MTVNHD.
INEA, największy regionalny operator multimedialny w Wielkopolsce, uruchomił swoje elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta w drugiej połowie 2007 roku. Obecnie liczba użytkowników eBOA to ponad 40 proc. Abonentów INEA, tj. 52 tys. gospodarstw domowych. W 2008 roku miesięcznie średnia liczba unikalnych logowań do serwisu wynosiła 8 tys. W pierwszym miesiącu nowego roku INEA zanotowała blisko trzy razy więcej odwiedzin w eBOA niż dotychczas.
– Użytkownicy naszego serwisu korzystają z szeregu funkcjonalności. Z danych wynika, że największą popularnością cieszy się sprawdzanie salda, pobieranie e-faktur i przeglądanie bilingów telefonicznych. Abonenci chętnie zamawiają przez serwis internetowy telewizyjne pakiety tematyczne. Jest to bardzo wygodna forma zlecenia, a jego realizacja jest natychmiastowa. Ze względu na dużą popularność tej opcji w ostatnim czasie dodaliśmy możliwość zamawiania przez eBOA pakietów premium (Canal+, HBO, Cinemax) oraz programów HD (dla posiadaczy dekoderów HD) – mówi Violetta Józefczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, INEA sp. z o.o.
INEA planuje wdrożyć w serwisie kolejne funkcjonalności – możliwość sprawdzania należności i dokonanych wpłat, zamawianie usług dodatkowych np. w usłudze telefonicznej, prezentowanie harmonogramów płatności oraz specjalne korzyści dla użytkowników kart lojalnościowych Abonenta INEA. W tym roku operator zamierza również uruchomić system AST, czyli automatyczną informację telefoniczną o usługach dla swoich Abonentów.
eBOA jest dostępne dla posiadaczy Karty Abonenta INEA. Można odebrać ją bezpłatnie w dowolnym Biurze Obsługi Abonenta INEA. Zapraszamy!
Serwis internetowy eBOA umożliwia zdalne zarządzanie swoimi usługami, w tym m.in:
1. w ramach usługi telewizyjnej:
- uzyskanie informacji na temat posiadanego pakietu telewizyjnego oraz pakietów tematycznych,
- możliwość zamówienia usług dodatkowych takich jak np. paczki tematyczne, pakiety Premium i pakiety HD.
2. w ramach usługi internetowej:
- uzyskanie informacji na temat posiadanego pakietu internetowego,
- zwiększenie prędkości łącza,
- obsługę terminali dodatkowych,
- filtry antyspamowe,
- dostęp do serwera FTP,
- statystyki łącz,
- zmiana hasła do konta pocztowego.
3. w ramach usługi telefonicznej:
- biling telefoniczny on-line,
- kalkulator połączeń telefonicznych.
4. zakładka płatności:
- dostęp do e-faktur (od stycznia 2008),
- możliwość zamówienia harmonogramu opłat,
- saldo Abonenta (informacja o saldzie rachunku).
5. zakładka eBOA:
- dziennik zdarzeń w eBOA,
- hasła dostępu – możliwość zmiany hasła do eBOA,
- napisz do nas – kontakt z Konsultantem,
- reklamacje – elektroniczny formularz reklamacyjny,
- aktualności – informacje o nowościach w eBOA,
- moje dane kontaktowe – możliwość weryfikacji adresu mailowego i numerów telefonicznych,
- konfiguracja konta eBOA- wybór dostępnych powiadomień.
Zaloguj się na eboa.inea.pl.