Blog

Blog

Poznaj źródło aktualnych informacji, inspiracji i praktycznej wiedzy o technologiach, które wspierają rozwój nowoczesnych firm i instytucji. Pokazujemy, jak cyfrowe rozwiązania wpływają na codzienne działania, pomagając podejmować trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się świecie.

5 metod na bezpieczny telefon firmowy

Aby telefon komórkowy dla pracownika mógł sprawnie wspierać działania firmy, należy zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo. To kluczowa kwestia nie tylko wtedy, gdy chodzi o przechowywanie i przesyłanie danych za pomocą komputera, ale również telefonu – w obu przypadkach niezbędne jest połączenie z Internetem. Z tego względu niezbędne będzie zapewnienie odpowiedniej ochrony poufnych danych firmowych. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na zabezpieczenie telefonu służbowego.

2022-11-07

Umowa SLA – co to jest i dlaczego firmy nie mogą się bez niej obejść?

Usługi IT dla firm – takie jak chociażby Internet biznesowy, światłowód dla firm, czy Internet mobilny dla firm – powinny charakteryzować się przede wszystkim wysoką dostępnością. Przy tego typu rozwiązaniach zawsze jednak należy wziąć pod uwagę ryzyko pojawienia się awarii lub innych problemów. Aby zapewnić wysoki poziom dostępu i szybką reakcję na ewentualne zdarzenia zakłócające sprawność systemów, potrzebna będzie odpowiednia umowa SLA. Co to jest i dlaczego ma tak duże znaczenie?

2022-10-24

Wsparcie techniczne dla firmy – na jakie usługi można liczyć?

Korzystając z biznesowych usług IT – niezależnie od tego, czy jest to na przykład Internet dla firm bez limitu, czy Internet mobilny dla firm – warto zadbać o dostęp odpowiedniego wsparcia technicznego. Skuteczna obsługa serwisowa oznacza nie tylko większą sprawność działania przedsiębiorstwa, lecz także lepszy standard dla klientów końcowych. Z jakich usług można skorzystać?

2022-10-24

Klasyfikacja TIER centrów danych – czym się różnią?

Wybór odpowiednich Data Center dla firm wymaga przede wszystkim dokładnej analizy dostępnych ofert. Jednym z najważniejszych parametrów jest poziom w klasyfikacji TIER – to system opracowany przez organizację Uptime Institute, który określa przede wszystkim zakładany czas dostępności usług. Jest to parametr, który w znacznym stopniu przekłada się na użyteczność danego rozwiązania – warto zatem przyjrzeć się tej kwestii nieco bliżej.

2022-10-24

Jak poprawić Customer Experience? Rozwiązania Call Center dla przedsiębiorstw

Odpowiednie doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, może być czynnikiem, który wyróżnia firmę na tle konkurencji. W wielu przypadkach pozytywne wrażenia podczas rozmowy z Call Center mogą prowadzić do większego zainteresowania ofertą, co z kolei przekłada się na wyższe zyski dla przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście do tej kwestii to skuteczny sposób na wzrost współczynnika konwersji, a także renomy firmy w oczach klientów. Spore znaczenie na tym polu odgrywa właściwy dobór takich usług jak telefonia dla firm.

2022-10-17

Jak rozwiązania Smart City wpływają na rozwój turystyki w mieście?

Rozwiązania Smart City odgrywają coraz większą rolę w codziennym życiu miast i ich mieszkańców – dotyczy to także polskich miejscowości. Systemy i urządzenia wykorzystywane w tym zakresie wpływają korzystnie między innymi na takie aspekty jak komunikacja miejska, bezpieczeństwo czy usługi publiczne. Istotnym obszarem jest także przemysł turystyczny – Smart City dla turystów otwiera zupełnie nowe możliwości, które można wykorzystać już teraz

2022-10-17

Cyfrowa transformacja
na wyciągnięcie ręki – ruszamy 15 czerwca!

Już niedługo Twoja organizacja będzie mogła sprawdzić swój poziom cyfryzacji i odkryć konkretne kierunki rozwoju. Narzędzie badawcze INEA będzie dostępne w tym miejscu już 15 czerwca. Nie czekaj jednak z działaniem! Już teraz możesz pobrać kod rejestracyjny, który umożliwi Ci dostęp do praktycznych szkoleń z zakresu technologii cyfrowych. To doskonała okazja, aby przygotować się do badania i rozpocząć swoją drogę ku cyfrowej zmianie.

code*

Szkolenia są dostępne na platformie e-learningowej i obejmują tematy związane z technologiami cyfrowymi, cyberbezpieczeństwem oraz rozwojem kompetencji cyfrowych. Dzięki nim możesz już teraz rozpocząć praktyczne przygotowanie do transformacji cyfrowej – we własnym tempie. Dostęp do szkoleń będzie ważny do 30 czerwca 2025 r.