Kiedy może się przydać pomoc techniczna?
Usługi telekomunikacyjne to korzystanie z urządzeń elektronicznych i połączeń sieciowych, które czasami mogą ulegać awariom. Samodzielne radzenie sobie z nimi bywa kłopotliwe lub po prostu niemożliwe, gdyż niejednokrotnie wymaga specjalistycznej wiedzy. Dlatego powinni zajmować się nimi profesjonaliści, a dokładniej dział techniczny operatora. Kiedy dokładnie warto skorzystać z pomocy fachowców?
-
podczas instalacji urządzeń,
-
w przypadku występowania zakłóceń lub braku zasięgu,
-
jeśli dojdzie do awarii,
-
w sytuacji braku dostępności usługi.
Oczywiście najlepiej byłoby nie dopuszczać do takich problemów, wybierając niezawodne rozwiązania. To między innymi z tego powodu rosnącą popularnością cieszy się Internet światłowodowy, który cechuje się niską awaryjnością i odpornością na zewnętrzne zakłócenia. Nigdy nie można jednak wykluczyć niespodziewanych usterek, dlatego należy sprawdzić jakie wsparcie oferuje operator, w momencie gdy wystąpią problemy techniczne.
Jak powinno wyglądać wsparcie techniczne?
Problemy techniczne z Internetem, telewizją i telefonem potrafią być mocno uciążliwe. W przypadku przedsiębiorstw mogą też uniemożliwiać pracownikom wykonywanie obowiązków. Czasami oznacza to nawet przerwanie ciągłości pracy firmy oraz naraża na szwank jej reputację (np. kiedy dojdzie do zerwania połączenia w trakcie ważnej wideokonferencji). Każda awaria techniczna powinna być więc jak najszybciej usuwana. Jak upewnić się, że tak się stanie? Zwróć uwagę na poniższe kwestie.
Całodobowy nadzór sieci
Awarie mogą zdarzać się o różnych porach i zazwyczaj nie da się ich przewidzieć. Wybierając dostawcę usług, należy więc mieć pewność, że w każdym momencie możesz liczyć na jego wsparcie. Bezpieczeństwo techniczne firmy wymaga, aby zgłoszenia były przyjmowane przez całą dobę, a naprawy odbywały się natychmiast. W INEA profesjonalny nadzór sieci odbywa się w trybie 24/7. Nasza infolinia Business Assistance działa bez przerwy, dzięki czemu wszystkie problemy są rozwiązywane na bieżąco
Wsparcie dopasowane do rodzaju usług
Outsourcing usług IT to coraz popularniejsze rozwiązanie, które pozwala na ograniczenie liczby zatrudnianych specjalistów. Decydując się np. na przechowywanie danych w zewnętrznym Data Center lub korzystając z usług dla firm w chmurze, musisz jednak otrzymać odpowiedni support techniczny. Dotyczy on zarówno bieżącej obsługi, jak i szybkiej reakcji w sytuacjach awaryjnych.
W INEA każda usługa jest nadzorowana przez zespół specjalistów. Zakres wsparcia obejmuje różnorodne, ewentualne problemy, co daje ogromne poczucie bezpieczeństwa. Usługa wsparcia technicznego jest dopasowana do potrzeb Twojej firmy, a jej zakres jest precyzyjnie określony w umowie.
Wysokie SLA
Mówiąc o bezpieczeństwie technicznym firmy, nie można zapomnieć o SLA. Co to takiego? Jest to umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (Service Level Agreement). SLA określa wymagany procent dostępności usługi w skali roku, a także ustala czas reakcji operatora. Umowa daje więc pewność, że otrzymasz wsparcie techniczne natychmiast, a usunięcie usterki nie przekroczy uzgodnionego czasu.
Im wyższe SLA, tym szybciej zostaną rozwiązane problemy, co w przypadku przedsiębiorstw może oznaczać niższe straty. Jak to wygląda w praktyce? W INEA masz do wyboru różne warianty, a dokładniej:
-
SLA Platinum – 99,9 proc. dostępności w skali roku oraz usunięcie awarii w 8 h,
-
SLA Gold – 99,7 proc. dostępności oraz usunięcie awarii w 12 h,
-
SLA Silver – 99 proc. dostępności oraz usunięcie awarii w 24 h.
Naprawa usterek jest zatem gwarantowana w określonym, maksymalnym czasie. Jako przedsiębiorca zyskujesz spokój, że wybrane usługi będą dostępne zawsze wtedy, kiedy ich potrzebujesz.
Szybki kontakt i profesjonalni konsultanci
Rozwiązywanie problemów powinno odbywać się szybko i skutecznie. Dzwoniąc do nas, możesz mieć pewność, że otrzymasz wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania. Infolinia telefoniczna jest obsługiwana przez profesjonalnych konsultantów, którzy nie tylko posiadają wiedzę, ale też potrafią ją przekazać oraz wykazują się empatią. To oni zajmują się także przekierowywaniem spraw do odpowiednich działów wewnętrznych, dlatego nie musisz samodzielnie identyfikować źródła problemu. Business Assistance 24/7 w INEA to pewność najwyższego standardu wsparcia oraz łatwy dostęp do wybranych usług.